czwartek, 4 czerwca 2015

Prolog



Ciemność. Ciemność jest wszędzie. Wypełni każdy, nawet najmniejszy zakamarek twojego ciała i duszy. Pochłania i niszczy. Nie ma od niej ucieczki. Czujesz ból, strach. Nie możesz tego powstrzymać. Nie ma już nic. Pustka. Jesteś zniszczona.

~~~

            Boisz się ciemności? Sądzisz, że moce paranormalne nie istnieją? Mylisz się, ten świat jest inny. Panują w nim odmienne zasady. Tu nie ma miejsca na zabawę. Popełnisz najmniejszy błąd – nie żyjesz.

~~~

            Z pozoru zwykła dziewczyna, ale jej rodzina skrywa mroczną tajemnicę. Pewnego tragicznego dnia poznaję prawdę o sobie. Ta informacja może ją całkowicie zniszczyć. Czy dziewczyna zdoła uratować swoje życie i innych? Czy przetrwa próbę, na którą zostanie wystawiona? Będzie musiała postawić wszystko na jedną kartę. Podczas ostatecznego wyboru zostanie sama. Od niej zależy czy dokona czegoś wielkiego, czy zniszczy ten świat. Ciemność albo światło? To jej przeznaczenie.  


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


Witajcie!

Prolog króciutki, ale mam nadzieję, że zachęcił was do dalszego czytania i częstego odwiedzania mojego bloga. Myślę, że historia, którą tworzę spodoba wam się i zostaniecie ze mną na dłużej. Zapraszam do zapoznania się z zakładka Bohaterowie. Pierwszy rozdział już wkrótce. 

   

5 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawię .Czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej ._.
    Lubię paranormalne historie. BARDZO
    Więc mnie nie zawiedź, bo nieźle się zapowiada. C:
    Czekam na rozdział namber łan.
    ~ remedi

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie roznież zaciekawiłaś, czekam na nowy rozdział. Szczerze mówiąc to moje zdanie na temat historii paranormalnych jest podzielone: większości nie lubię ale zdarzają się też takie, które wciągają mnie maksymalnie i mam nadzieję, ze ta bedzie jedną z nich, czego ci życzę. Duży plus za gif z Troian i wybór niektórych bohaterow. Życzę ci powodzenia w pisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć.
    Chciałabym się upomnieć o umieszczenie buttonu Wonder Templates na blogu. :P Pkt III regulaminu... A ja zaraz zabieram się za Twoje zamówienie. ;)

    OdpowiedzUsuń